Проектна діяльність передбачає перш за все самостійність в навчанні. Бажання учнів приймати участь в проекті вже самоспрямовує їх до досягнення якихось цілей, які вони самі поставили перед собою. Залучення учнів до оцінювання проекту сприяє тому, що учні самі оцінюють проект і корегують якісь недоліки самостійно
Ми, вчителі повинні планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різ адоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. ні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.
Ми, вчителі повинні планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різ адоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. ні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.
Дуже гарні теоретичні аспекти.
ОтветитьУдалитьА що стосовно Вашої діяльності? Чи використовуєте? Чи будете використовувати? І чому саме використовуєте або ні?...
Чекаємо на розгорнуту відповідь на запитання Модуля 9!
Методом проектів користуюсь богато років. Маю друковані роботи по цій темі. Надалі планую використовувати метод проектів.
ОтветитьУдалить