пятница, 7 июня 2013 г.

М 8 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає оцінювання, зосереджене на потребах учнів. Ми попрацювали із сайтом оцінювання, завантажили звідти відповідні форми та конторольні списки. Продовжуємо працювати із планом вивчення теми. Розпочали роботу з того, що ми з колегами продемонстрували одне одному приклади учнівських робіт, обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання, проаналізували те, як самі проводять оцінювання.
     Після чого я доопрацювала план оцінювання, створила форми для підсумкового оцінювання, переглянула та оцінила приклади учнівських робіт. На підставі матеріалів, з якими я ознайомилася на занятті, я внесла відповідні зміни до власного плану вивчення теми.     Цей модуль допоміг мені розібратися у проблемі самооцінювання та самоконтролю учнів, зробити висновки щодо ефективного використання інформаційно-комуніка-ційних технологій для оцінювання процесу навчання. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий