четверг, 6 июня 2013 г.

М 7 Рефлексія

Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
Навчання, побудоване на проектному підході, допомагає враховувати індивідуальні навчальні потреби учнів . Проекти вимагають від учнів вибору змісту, процесу дослідження та оформлення результатів. У проектах від учнів вимагається приймати рішення, співпрацювати в команді, проявляти ініціативу, публічно виступати.
Адже вони звикли слухати вчителя, отримувати від нього інформацію, відповідати на його запитання (найчастіше закриті, які вимагають одної точної відповіді), виконують тестові завдання чи контрольні роботи.
Перехід до навчання, при якому ставляться відкриті запитання, які не мають однозначної відповіді, до нетипових завдань та різнопланового систематичного оцінювання - складне завдання не тільки для учнів, а й для вчителя.  Така їх позиція може особливо скластися тоді, коли пасивне навчання є нормою на уроках з інших предметів у школі.

2 комментария:

  1. Які Ваші особисті враження від модуля? Що нового Ви дізналися? З чим категорично не згодні? Які проблеми виникали чи можуть виникати саме з Вашими учнями, якщо вони працюватимуть за методом проектів. Персоналізуйте, будь ласка, Ваші дописи на блозі :)

    ОтветитьУдалить